شومینه گازی ارزان و شیک

کارگاه تولید شومینه قصر آتش

گارگاه قصرآتش تعداد محدودی از کارهای ساخته و اجرا شده را به عنوان رزومه کاری منتشر میکند محدود بودن کارها بخاطر فضای ذخیره سازی سایت است.

این نمونه کارهای اجرایی ما که از سال ۱۳۸۹ در این صنعت فعال هستیم امکان مقایسه کیفیت کارهای ما را فراهم میکند

بعضی از عکسها که کیفیت پایین تری دارن با گوشی موبایل در انتهای کار با دست خاکی و گوشی کم کیفیت سالها پیش گرفته شده.

کارگاه قصرآتش بغیر از شومینه ها که با سه سوخت گاز و هیزم و اتانول ساخته میشود کارهای دکراتیو دیگر نیز مانند میز و صندلی و غیره که در قسمت (کارهای سفارشی قابل اجرا) سایت است به صورت سفارشی تولید می کند.

شومینه های قصر آتش

مصرف سوخت شومینه‌های تولیدی شرکت قصر آتش با بخاری‌های معمولی برابری می‌کند، اما با این تفاوت که شومینه‌های قصر آتش دارای شعله‌هایی زنده و طبیعی هستند که به فضا حس گرمی و صمیمیت بیشتری می‌بخشند.

طراحی و ساخت شومینه گازی سفارشی در قصر آتش

شما میتوانید تصویر شومینه گازی دلخواه خود را برای ما ارسال کنید و در اسرع وقت، شومینه گازی سفارشی خود را از قصر آتش دریافت نمایید. 

شومینه گازی اجرا شده توسط قصرآتش

طرح فرستاده شده از مشتری

شومینه گازی و مراحل اجرای شومینه گازی سفارشی قصر آتش

شومینه ارسال شده قصرآتش

شومینه گازی ارزان و شیک

اتمام کار شومینه قصرآتش

برای سفارش، تنها کافی است ابعاد محل نصب شومینه را به ما اطلاع دهید. قصر آتش، شومینه مورد نظر شما را به تمام نقاط ایران ارسال میکند.
در صورتی که تمایل داشته باشید گرما در تمام اتاق های منزل شما با یک شومینه به صورت یکنواخت پخش شود. ما شومین‌های مناسب با فضای خانه‌تان تولید خواهیم کرد تا گرما به طور یکنواخت در تمامی فضا پخش شود.
با اتصال سه هود به شومینه،و لوله کشی حرارتی به اتاق های مختلف ما گرما را به اتاق‌های مختلف منتقل می‌کنیم.

استاندارد‌های طراحی شومینه گازی در قصر آتش

شرکت قصر آتش با استفاده از نرمافزار‌های پیشرفته، طرح و ابعاد شومینه و هود را به گونه‌ای طراحی میکند که ضمن اطمینان از خروج گاز‌های زیانآور مانند مونوکسید کربن، از خروج اکسیژن از محیط داخلی جلوگیری شود.


ضخامت شومینه‌های گازی به‌اندازه دو میلی‌متر و پانزده صدم میلیمتر طراحی می‌شود تا در هنگام استفاده، به بدنه آسیبی وارد نشود.

دیواره‌های داخلی کوره با الیاف سرامیکی مقاوم در برابر حرارت پوشانده شدهاند که هنگام روشن شدن، رنگی سرخ به خود میگیرند و گرمای مطلوبی را فراهم می‌آورند.

نمونه کار شومینه گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *